FAQ

F.A.Q.

Veel gestelde vragen

Hier vind je een overzicht met veel gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Dat kan! Neem dan gerust even contact met ons op via de contact pagina. Je kan ook direct een mail sturen naar info@selfstoragehengelo.nl

Hoe groot zijn de boxen?

Selfstorage Hengelo verhuurt in alle soorten en maten. S, M, L, XL en XXL.  Alle units zijn 2.80 hoog.

Wanneer is Selfstorage Hengelo geopend?
De receptie is geopend: maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 en zaterdag zijn we geopend op afspraak. U heeft als huurder zeven dagen per week, tussen 06.00 – 23.00 uur, toegang tot de door u gehuurde ruimte.
Wordt een Selfstorage Hengelo verwarmd?

Uw spullen zijn bij Selfstorage Hengelo echt in goede handen. De opslagloods is een geconditioneerde ruimte, vocht en schimmel krijgen geen kans!

Zijn mijn spullen verzekerd?

Selfstorage Hengelo voldoet aan de hoogste brand- en inbraakeisen die door de verzekeringsmaatschappijen gesteld worden. De goederen die in uw unit zijn opgeslagen worden daarom veelal gedekt door uw eigen inboedelverzekering. Maar let op dit verschilt per verzekeraar en is vaak afhankelijk van de tijd die u de goederen gaat opslaan! Helaas zijn er per verzekeraar grote verschillen in de voorwaarden. Hoelang zijn uw spullen verzekerd en tegen welke waarde? Wij raden u aan om altijd de kleine lettertjes van uw polis na te lezen.

Hoe veel dagen van tevoren moet ik de box opzeggen?

Zoals in het huurcontract staat vermeld, moet u uiterlijk 14 dagen voordat uw nieuwe huurperiode begint, schriftelijk bij de balie de huur opzeggen.

Hoe moet ik betalen?
U betaalt per automatische overschrijving. Bij het inchecken en voor het kopen of huren van spullen, kunt u bij ons natuurlijk ook contant betalen.
Hoe zit het met de veiligheid?

Er is 24-uurs videocamera bewaking. Daarnaast heeft elke box een eigen boxalarmmelder. Bij het aangaan van een huurovereenkomst krijgt u een persoonlijke toegangscode en een slot (kosteloos in bruikleen). Slechts met deze code krijgt u toegang tot de opslagloods en schakelt u de alarmmelder in uw box uit. Daarnaast sluit u uw box af met het door u ontvangen slot. Ook ‘s nachts wordt het gebouw van Selfstorage Hengelo goed bewaakt. Kortom, bij Selfstorage Hengelo zijn uw spullen waarschijnlijk veiliger opgeborgen dan bij u thuis.

Hoe kan ik laden en lossen?

Selfstorage Hengelo is een drive in opslag. U kunt met uw personen- of bestelauto gewoon naar binnen rijden. Laden en lossen doet u overdekt.. Zo staat u altijd droog bij slecht weer en worden uw spullen niet nat tijdens het laden en lossen. Voor uw gemak zijn er In de opslagloods bagagekarren aanwezig waar u tijdens het laden en lossen gebruik van mag maken.

Ik ben mijn pincode vergeten!

Selfstorage Hengelo helpt u graag dit probleem op te lossen. Maar let op. Uit veiligheidsoverwegingen mogen wij uitsluitend de pincode bekend maken aan de persoon die het huurcontract ondertekend heeft. Deze huurder dient dus een geldig legitimatiebewijs mee te nemen!

Mag ik werken in mijn unit?

Als het om in- of overpakken gaat, kunt u dat natuurlijk in uw unit doen. Onder één voorwaarde: U mag geen machinale handelingen verrichten omdat de verzekering dit niet toestaat.

Heeft u klachten?

Alle medewerkers van Selfstorage Hengelo zijn getraind om klachten snel te verhelpen. Mocht u een klacht hebben, stap er dan direct mee naar de receptie. U zult aangenaam verrast zijn over de snelheid waarmee uw problemen worden opgelost.

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op!

15 + 13 =